torsdag 4 juni 2009

torsdag

åhh nu har jag fått en massa kortison fötterna är så svullna fast jag har varit ute och gått nu varje morgon en timme.....men jag behöver ny bil.....finns det någon som kan ge mej det????bara problem med bilar jag måste ha bil kan ju inte ta buss har sådana fobier och mår dåligt jag fick reda på att jag hade Borderline haha jag trodde dem skoja med mej så det är jag som gett min dotter det usch ja vilcket problem man ska alldrig vara glad ivarjefall inte för länge bara mediciner nu fick jag ny kortison 200mg för lungorna ja det är kämpigt men som dem säger efter regn kommer so fast då har det regnat i 6 år nu haha jaja

6 kommentarer:

  1. ooooops där ser man du oxå
    ja jag var inne och läste om borderline nu och visst en del kan kanske stämma in men tja jag vet inte . Har dom tagit prover på dig????

    Cortison ja det kanske kan vara bra så du slipper kämpa så mycket när du ska andas

    Lycka till med allt......
    Kram från syster yster

    SvaraRadera
  2. Josse4.6.09

    i regel görs en del tester innan dom sätter diagnosen.

    SvaraRadera
  3. ja jag vet men ibland kan dom skita i det och bara ställa en diagnos för att slippa leta

    SvaraRadera
  4. nej dem har gjort tester och detta är egentligen sedan jag var liten det fanns underlag från bvc redan då!

    SvaraRadera
  5. men det hade ju inte behövts någon läkare för att ställa den diagnosen eg när symptomen är TYDLIGA.
    men skönt du vet vad det är och kan arbeta med dej själv utifrån det.
    sen sätts inte borderline som diagnos för att dom inte orkar leta..det är efter en del tester det görs.

    SvaraRadera
  6. ja jag vet att tester görs men ibland Josse är läkarna så slappa så dom bara ......... Skönt Pia att det är gjort nu så du kan bearbeta som Josse sa Nu vet du i alla fall vad du lider av så nu kanske det är lättare att bearbeta det
    hoppas allt går bra
    ha en toppen lördag

    SvaraRadera