tisdag 28 december 2010

snart slut på året

ja så jag  var jag ute och handla i mellan dagarna på elgiganten köpte mej en ny data och ny mobbe fast jag har min x10 den är jätte fin men svår tycker jag med touchen men det ska bara bli touch fram över jaja......och trivs så i min lägenhet jag har fått så fint och mysigt här och lugnt och skönt ingen kommer in i porten om man inte vill öppna hahaha jag skulle gjort och åkt till så många men vädret har ju inte tillåtet det precis....är glad jag känner så mycket folk här......var på 12 stegs och lära sej ta hand om sej själv det gav mej mycket men var inte där förra gången så tror det blir ett möte imorgon fick nya vänner där.....jag känner bara nu måste jag ta hand om mej själv,,,,,,,,,jag har stängt dörren nu äntligen och fattat detta går inte längre kvittar vad man gör bara lögner och svek så nu är det tid att ta hand om mej själv dessa sista ¨år man har i livet......så svårt att prata med folk som inte varit där man är därför kändes det skönt på det mötet.....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar