fredag 26 mars 2010

fredag

suck vad jag är trött på allt och på alla jävla knarkare så lögnaktiga och bara utnyttjar människor FUCK YOU  ALLA NU JAG SPYR SNART PÅ ER NU ÄR DET STPOPP MED HJÄLPANDET........och det gäller alla nu!!!!!!!skyller bara från sej och manipulerar folk hur som helst jag har fått nog nu....sen igår fick jag ett spel johans syster sitter och skriver att jag är en fet kärring och min andra dotter är mongo ojjjj gissa om hon fick av mej jag skrev vi har sååååå mycket mer i huvodet än hela din familj........och jag lovar får jag tag i henne ska hon bli mindre jag skyddar min familj men är så trött på allt lögnande nu allt kommer ju fram så är det juh men inte fan ska den trasch familjen ge sej på min familj och min andra dottter som inte har med detta att göra...det hela började med att hon skrev j var en knarkare hora...och jag skrev så skriver man inte om någon och specielt inte på facebook där alla kan läsa sen angrep parasiten mej.....och inte prata om johans mor jag träffade henne med j en dag jag trodde det var en utvecklings störd eller någon från kassandra haha hon är 44 år och jag lovar hon ser 15 år äldre ut än mej och sånt trach......och hennes lilla slampa skrev till mej att vi trodde vi var något i vår familj hahah vänta bara jag är inte död än.....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar