söndag 28 mars 2010

söndag

ja jag försvarade min ena dotter men igår tog hon silver armbandet hon gett mej i födelsedags present.......och det var ett sånt liv hon sto och skrek inför sin lilla pojke att jag var en knarkare hora gick i källare och knullade med micke och att jag var liten tjock djävul.......hon skulle tom slå till mej........och hon sa en massa annat otrevligt med men nu får soc ta tag i detta.....för jag orkar inte mer pojken hade glömt sin väska han knackade och kallade mormor och jag grät han tittade så på mej och ville inte gå med henne och han började gråta men hon bara drog i väg med han till saken hör den att pojken är skit rädd för henne jag har suttit och tittat på dem men nu har jag sagt och menar hem till mej ska hon aldrig komma mer nu vill jag bara ha min nyckel telefon och mina 800 kr sen är det bra

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar