torsdag 5 februari 2009


idag körde jag och J till A sen körde vi till willys var tvungen ha sessam kakor hehe nojja på det nu.....och nu har jag borrat upp min spegel i hallen hahaha vad ska man med en karl till jag har nog för mycket manliga hormoner bryllan skulle härom dagen sätta ihopa stolarna men kunde inte så jag fixade alla 4 stolarna själv så stolt ja vad ska man göra man får ju lära sej sånt själv men jag har nog alltid varit lite tekniska lagd hahah en gång skulle jag skruva av en timer till B och hon sa men kan du sånt haha ja man hade ju inte precis nån karl till det förr i heller man fick fixa allt själv men en bra kvinna reder sej själv vad ska man med en snarkande lönnfet gubbe till hahaha

5 kommentarer:

  1. hahah,,sant :) duktigt av dej,hade aldrig jag haft tålamod till. Hade väl sett ut som Bryllan vatt framme efteråt ;)

    SvaraRadera
  2. Anonym5.2.09

    nej just det, en bra kvinna reder sig själv!
    jättekul att träffa dig i går, kanske jag o jeppe kommer in ett tag i dag
    kram anneli

    SvaraRadera
  3. Duktig flicka *S*
    Klart man reder sig själv
    EN BRA KVINNA REDER SIG SJÄLV
    Vi klara mycket om vi bara vill *S*

    Nu är det bara 15 dagar kvar till vi ses
    kram syrran

    SvaraRadera
  4. sant,,tycker inte heller det är riktig vänskap..det är mer än att ta en kaffe då & då ju.
    jag hoppas åxå jag kan börja plugga igen, tror det hade gjort gott !

    SvaraRadera
  5. ja jag pluggar nu
    heja josse du fixar det
    se på din mamma hon kan mer än vad hon tror *S*

    SvaraRadera