lördag 28 februari 2009

min födelsedag


åhhh nu var min 50 årsdag överstökad skönt men jag är så glad för alla ni som var där och ställde upp och gjorde min fest oförglömlig och A och H tack för allt ni gjorde för min dag skulle bli minnesrik för mej tack för dem fina presenter jag fick från er alla och prag resan och till N hade du inte varit där hade det inte varit fest *s* du är den mest underbaraste människa jag vet och som det är sån fart i glad och positiv alla tyckte det var så kul och jag är så glad för alla som kom det var juh trots allt 50 å¨r man blev ni är verkliga vänner jag ska alldrig glömma detta.......pussar och kramar i massor till er alla

1 kommentar:

  1. Hej Yster Syster
    Tack för dom fina orden
    Blev riktigt rörd
    Ja det var verkligen en lyckad fest
    dina barn var helt underbara

    Vi ses på måndag efter kl 10 någon gång
    kram så länge

    SvaraRadera