lördag 7 februari 2009

lördag

idag var jag en runda på engelbrektsboden bara skit där sen hämtade jag josse och Teo vi var på mc donads sen matade vi ankorna sen åkte vi hem till mej och tog lite kaffe alltid kul att träffa dem han börjar bli stor nu den lille och han är så söt men lik sin mor juh och hon brås juh på sin mor hahaha man kan juh bara ha vackra barn då jag kan bara inte fatta att dem är så stora nu mina små flickor tänk dem börjar gå mot 30 år båda två jag tycker inte det är längesedan dem låg i magen tänk vad tiden går fort.....

2 kommentarer:

  1. hej vilken toppen dag du verkar ha haft
    klart ens barn börjar bli stora men det är bara dom som blir stora vi blir bara yngre och yngre hehehehe

    SvaraRadera
  2. nu lugnar vi oss lite här va..;)
    3 år kvar till 30...ush, vad hemskt..

    SvaraRadera