torsdag 23 april 2009

dags igen

ja så var jag här inne igen och tittade runt nu är det för fint väder för sitta vid datan....men allt rullar på har varit i helgen i karlshamn och hälsat på min dotter så fint hade dem var kul att se sitt lilla hjärta....sen har jag varit hos min andra dotter och barnbarn och hälsat på och hos A alltid kul att träffa sina vänner man ska ju vara rädd om dem dem betyder mycket för mej mina vänner ska ni veta och ni är rilktiga vänner som man kan gråta och skratta med....ja alla ni som undrar om jag lever ja det gör jag och allt är bara bra här kramisar till er alla

3 kommentarer:

  1. ja jag väntar ännu hehehehehe

    Hoppas allt bra ändå
    kul att du fick trevligt hos A&H

    Soliga kramar från din syster

    SvaraRadera
  2. Har du gått i IDE??????
    Alldeles tyst här och i mobben

    SvaraRadera
  3. Anonym28.4.09

    kikar in och ser om man kan lämna en kommentar ifag, haha, man vet ju aldrig, annasr ses vi i morgon. kram Anneli

    SvaraRadera