torsdag 2 april 2009


idag har jag haft ett riktigt ryck möblerat om i sov rummet och lagat mat hehe det händer ju inte för ofta J och T kom hem så dem fick mat ojjj T han fick en sån talrik ich jag tänkte det orkar aldrig han hehe jo då han åt upp allt *duktig* och J såg där låg 4 tunikor och 2 nya klänningar näää mamma har du köpt mer kläder *fniss* nää jag sa jag hade inte hängt upp dem men hon fattade *s*nu vet jag inte var jag ska hänga allt min stora gaderob i hallen är helt full så jag får väll be mitt hyresbolag om en extra hahaha jajaj kul att klä sej fast än man är tjock....och kunna känna sej fräsch och alltid nya kläder jag tycker det är kul eftersom man inte går ner i vikt så får man juh göra sej glad ändå och det är ju med kläder så kul att det finns ¨å mycket till stora människor.......idag fick jag min rosa betty boop klocka så fin med stor urtavla för dem blinda *s*

2 kommentarer:

  1. jaa han åt en rejäl portion, gott var det =) men du är ju inte klok mamma.. du har så sjukt mycket kläder..du får köpa en rullbar "garderob" på IKEA & ha i sovrummet. Eller sluta shoppa..hehe.
    kram

    SvaraRadera
  2. josse igen.3.4.09

    *läs, avundsjuk* ;)

    SvaraRadera