söndag 5 april 2009


idag har jag samlat ihopa en säck med kläder och satte upp den ställningen näää det ser ur som hos sömerskan inte min stil riktigt hehe så det blir intryckt igen i gaderoben som på gamla viset haha man börjar bli gammal och vane människa...ja idag så sms jag M och skrev att det var inte jag som ringde han så han inte går och tror det....J håller på att terra han hela tiden fast jag skriver till J att sluta för han tror ju det är jag men men det ska juh bevisas att det är jag och jag har sparat smsen från J suck vad jobbigt jag ringde upp M för att säga till han men jag la luren jag kunde inte prata med han det gör fortfarande ont....dem hade sett han på oj med ännu en ny kvinna han byter sina kvinnor lika ofta som dagen gryr.....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar