söndag 1 mars 2009

idag bara slappat


åhhhh vad kul att få korten från festen hhaha tur du tog så många *syrran*det var riktigt kul......annars har det inte hänt så mycket utom att jag skällt ut *nöffen*idag åhhh jag fattar inte varför han inte kan hålla sin käft utan bara prata skit om alla *suck*men ivarjefall har min dotter och barnbarn varit här och han fick en liten platt tv och dvd av sin mormor inte alla 3 åringar som har det........men varför ska man inte ge mens man lever bättre det juh

1 kommentar:

  1. hej yster syster
    ja du blev jätte bra på det kortet du satt in
    synd bara att inte det blev fler kort för det var ju en till som tog kort!!! eller hur

    Nu kommer jag snart till dig *S*
    Ska snart göra mig i ordnig sen köra in till skolan sen har du din syster hos dig *S*
    kjam så länge

    SvaraRadera