söndag 9 augusti 2009

jippi

jippi nu ska jag läsa in det året jag har i januari som frissa som jag hade kvar av min utbildning ska bli så roligt tänk sen kunna jobba på en salong träffa människor komma ut ja det är vad jag behöver verkligen min psykolog är verkligen förstående äntligen någen som hjälper mej att bryta denna isoleringen....det har tagit många år....fick även ett erbjudande att läsa till pers assistent......jag har ju lite tid att fundera på vad jag vill man tjänar ju bra på p per ass men lite tid som sagt att tänka men ut blir det i jan såååååååååå glad

2 kommentarer:

  1. vad kul,grattis !!
    satsa på det mamma. det verkar ju vara lite av en dröm att kunna bli klar & arbeta som frisör.?

    SvaraRadera
  2. hej syster
    Satsa på det du tycker verkar passa dig
    jag tror båda yrkena passar dig oavsett vilket du tar..Jag tror på dig så GO FOR IT syster

    SvaraRadera