måndag 3 augusti 2009

måndag igen

idag har jag mått fruktansvärt dåligt......det går upp och ner allting jag oroar mej hela tiden för allt...när ska jag någonsin få stressa ner inte förän man är död antagligen.....och min bil åkte jag på 1500kr i förra veckan och den går inte alls bra när det regnat håller den på att skapa sej ...suck alltid något.....fast i allt elände ska jag snart tittapå en lägenhet på fredriksdal med balkong och bad åhhh vad jag hoppas jag får den......bara tanken att komma härifrån få en balkong som jag kan sitta på hoppas gud är med mej och hälper mej.......

2 kommentarer:

  1. Anonym3.8.09

    ska hålla tummisarna för att du får den mammi..:)

    SvaraRadera
  2. oj ska du flytta??? tittar med stora ögon tihi orkar du det
    Nä bara skojar
    hoppas verkligen du får den
    Tråkigt med bilen men men du ska se det blir nog bra igen

    SvaraRadera