onsdag 26 augusti 2009

vilcken dag

idag var det rätt dag hos dr haha jag är senne men jag har hft sånt tryck i huvodet och han tog blodtrycket och det var inte bra alls undertrycket jätte högt och jag tar ju mediciner för trycket så det var inte bra alls han sa att det kan slå ihäl mej det bara säger pang så är man väck jaja jag är ju hela tiden stressad och det är ju inte bra och jag börjar få ont i min njure och jag har ju bara en.....men jag lever för varje dag och skulle kanske röra mej mera än bara sitta i bilen jaja lätt att säga men den sista tiden har jag inte ens velat köra bil pga mitt tryck i huvodet men ska tillbaka om 14 dgr till dr och har det inte blivit bättre så får han göra något.......jaja jag är lika glad för det man ska leva för varje minut jag vet jag varit en snäll människa och gjort vad jag kunnat om något nu skulle hända.....;)jag var en runda istan oxå idag på söderpunkten och glodde och på banken och fixade min dosa för den hade mitt barnbarn fått tag i och blockerat men dem öppnade den bara tagit mej ett halv år haha

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar