onsdag 12 augusti 2009

onsdag igen

idag har det bara varit kaos jag blir inte färdig till något vill bara slänga ut allt skit i lägenheten....det bara samlar en massa damm...grannen sa till mej varför slänger du ut så mycket haha dem tror man är rikstokig.....och min bantning står stilla men har inte promenerat nu för antingen regnar det ellr är det så varmt så man inte orkar jaja jag får väll ta tag i lite av skitet nu i min lägenhet....imorgon ska jag titta på lägenheten hoppas så jag får den......men är lite osäker på att flytta jag har ju i oktober bott här i 7 år aldrig stannat så länge någonstans det känns som hemma här.....

1 kommentar:

  1. ja du skogstokig är du :-) men på ett bra sätt
    Tänk 7 år på SAMMA STÄLLE tihi
    håller tummarna för dig för det kan kanske var bara att komma därifrån både på gott och ont eller hur
    Hoppas snart få höra hur det gick
    kram

    SvaraRadera