torsdag 13 augusti 2009

tittat på lägenhet

tittat på lägenhet idag den var ok men långt att gå från parkeringen *s* det enda som jag drogs till var att man kan ha blommor utanför ytterdörren och så balkongen,,,,,,,men är lite så där ändå för att flytta hmm som min äldsta dotter sa tänk dej för mamma.....ja det tåls att fundera på bara 2 sökande på den....jag var i fm hos kuratorn helt underbar var hon.....hon kommer hem till mej den 28/8 hon skrev på kortet att hon tog fika bröd med haha jag är så glad att jag äntligen får den hjälpen nu att dem verkligen bryr sej om mej nu har jag både henne psykologen läkaren bakom mej det känns så skönt kanske det kan bli människa av mej med *s*
sen var anki och jag på framtid ojjj med folk och skit där var vi tog en fika där så nu är jag hemma och tvättar en maskin här uppe får väl ta källaren imorgon.......

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar