fredag 26 februari 2010

fredag

jaha så var det fredag igen...jag hade en bra födelsedag fick lite av varje fick en fin vårbukett från A och H  ett silveramband med en berlock i av J och T ska aldrig ta av den så fin det står i love you på den....och AV A fick jag en blömma och en dusch kräm en lotion kräm och rolig sex text på hahah.....och min förkylning börjar bli bättre...idag har mitt barnbarn varit här han är super duktig på data haha han och jag spelar spel ihopa och han blev så impad att jag tog alla istapparna i ett spel han är så söt.....jag fick idag höra att T smittat mej att jag hade sagt haha men nääää jahg sa att när han pussar på mej när han är snorig smittar det och mormor blir sjuk inget annat tänk vad människor kan missförstå och ändra saker och ting....jag sa till han idag att det är din mamma som gjort mormor sjuk nu i förkylning......jag är så glad för han det lilla livet