onsdag 3 februari 2010

sånt väder

jag älskar snön bara man slipper köra bil....igår var det bussen 4 olika tyckte jag var så duktig haha kände mej som bussa Leif och fia var med.......idag var jag nere hos m hon ville inte ta sin insulinspruta 2 sjuk sköterskor hennes man kallade på meej att jag skulle gå ner för den enda hon lyssnar på är mej så jag gick ner och fick henne äta för hon skulle minsann inte äta men jag gick ner och fick henne att äta.....annars har dagen varit lugn så nu ska jag titta på tv litta....jag har minus grader imitt sovrum 3 dagar sen jag sa till brrrr fryser så och ingen karl som kan värma mej hehe men då hade man väl stört sej på snarkandet.........egentligen är det så skönt 6 år nu jag varit ensam så man blir så bortskämd...fast ibland saknar man någon att göra saker med......

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar