söndag 7 februari 2010

söndag

idag har jag varit hemma hela dagen bara slappat så kallt ute juh.....haft lite besök för man är ju aldrig ensam....synd jag inte följde med er igår A hade varit skoj ångrar mej så nu men det kommer väl fler tillfälle hoppas jag snart är det juh min tur att fylla år *suck* 51 år fattar ni??????var har detta året blivit av jag fattar inte nu börjar man verkligen bli gammal......nu har jag ivarjefall börjat på grupp terapi kanon så många som har det som jag och så roligt att lyssna på alla att det finns merän jag som har det så här......men tur man har sitt glada humör kvar man ska inte gnälla det finns dem som har det värre......varjedag har jag en hemlös på frukost usch jag har ju ett sånt hjärta för sånt kan man göra någon glad ska man han tycker det är så skönt att få komma in i värmen en stund och har talat om hur mycket det betyder för han........jag tänker ofta det kunde varit jag som inte hade tak över huvodet usch bara tanken får mej att må dåligt........han sover i källaren ibland får han sova en timme på min soffa.....jag hade aldrig kunnat vara diakonissa *fniss*den 19 feb fyller han 55 år så vi tänkte göra något för han stackars arma människa.......

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar