måndag 15 februari 2010

NÄR LIVET SVIKER ÄR DET BRA ATT VARA TVÅ

usch jag mår jättedåligt i mina lungor hostar blod och så andfådd tänker varje kväll är detta den sista....vill bara skriva av mej lite till er alla här om hur jag mår.....jag har sån ångest för att jag gjort många människor illa men som sagt man kan inte vrida tibaka tiden....jag har också tagit mycket stryk i mitt liv och levt med min ångest och ingen vet hur det är om man inte själv har det.....jag har själv blivit så svårt sargad i mitt hjärta och gjort mycket ont i mitt liv men tror jag varit lika snäll,,,jag har alltid månat om människor gett dem fast jag inte själv ibland haft mat för dagen....tagit emot många hemlösa gett dem mat och jag tror ändå jag ska minnas som en snäll människa fast mitt liv varit så stormigt....det är ju så här att kunna få måste man ge....jag vet inte men som min mor alltid sa fan tar igen sitt lån ja det är nog så...jag är jätte sjuk just nu i mina lungor och mår jätte dåligt men man är ju en fighter och tror man över lever allt det är ju tyvärr inte så....till slut orkar ju inte hjärtat mer med all sorg man bär inom sej....men en sak har jag lärt mej att glömma och förlåta så FAIT IN ME allting har en mening i livet men man ska aldrig vara ovän med folk så svårt att ta när människan inte finns mer att leva med sitt hat och ångest jag vet hur det är......kram på er alla

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar