onsdag 17 februari 2010

ny dag

ja så är man några dagar närmare sina 51 år *suck* nu är man gammal......och fortfarande så svårt med andningen får väl gå till dr imorgon men så tråkigt finns juh inget att göra men det att jag hostar blod säger dem äringet farligt när man har kol....ja man ska väl bara lägga sej ner och vänta på att dö....och så oroliga hela tiden om J jag orkar inte detta mer allt vilar på mej vad ska hända med henne den dagen jag inte finns mera?????jag skulle just nu bara vilja åka bort några dagar och få koppla av men det går juh inte i heller för då är det juh ingen som tar hand om allt........det värsta som finns i ens liv det är när barnen börjar på droger jag sover inte jag vet ju aldrig vad som händer oroar mej hela tiden.......men vi har fått bättre kontakt nu och pratar mer öppet och det måste man kunna med sin mamma det vet jag nu.....