måndag 1 februari 2010

usch vad kallt

idag var det bara för kallt man kan juh inte gå ut....ivarjefall har jag haft besök hela dagen och nu ska jag bara koppla av så trött i huvodet hela dagen bara en massa surr hela dagen ibland är man helt ensam sen när det kommer en så kommer alla...micke satte upp en kökslampa till mej idag en fin gammal olje lampa....och fia mår inte bra hon har smalnat av och hennes knuta växer ska snart till vetrinären med henne....dem tror det är en cancer knuta usch jag vill inte ens tänka på den dagen jag inte har henne mer vi har snart varit tillsammans i 11 år och hon har varit min enda riktiga vän och som ett barn för mej hur ska jag klara det??hur??jag vill inte ens tänka på att den dagen kommer jag kommer inte kunna gå igenom det hon har hela tiden funnits där för mej..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar