fredag 10 juli 2009

fredag igen

var blir dagarna av det går så fort igår pratade jag med min äldsta dotter jag blir så glad när jag pratar med henne för det är ju inte så ofta mami saknar dej...sen var min minsta hemma och jag blir alltid så glad för mina flickor är ju allt jag har i livet....aww vad glad jag blev för kommentarerna ja jag mår bättre och ränner som aldrig den haha jag tänkte oxå idag hur mycket sitter jag numera och nu har jag skaffat en cykel så nu ska jag börja cykla kostar ju att ta bilen bara för köra till stan hmm ja ja kanske det blir bilen ändå haha man är ju bekväm och sen ränner jag juh så mycket nu ändå......ikväll var jag en runda i parken träffade T fick trösta henne för hon mådde så dåligt hmmm jag har tänkt på en sak varför blev jag inte diakonissa haha ja jag vill ju alla väl dem skriver till mej och säger tack för du finns jag har ju alltid varit för snäll vill ju ingen människa illa.jag ger dem mat och dem kommer och berättar sina problem och allt jag lyssnar och ibland hjälper ju det att bara finnas till för dem som mår dåligt att bara lyssna jag vet ju med mej själv hur tradig man blir haha

3 kommentarer:

  1. tur du finns för dom P men var finns dom när du behöver ????????

    Kul att se du fixat en cykel upp på den nu :-)

    SvaraRadera
  2. Anonym12.7.09

    ja du har rätt var finns dem då??men så tycker jag synd om dem.....jag vet det är ingen som tycker synd om mej men du vet jag har ett stort hjärta juh

    SvaraRadera
  3. Anonym12.7.09

    mm..du är FÖR snäll ibland..där finns dom som utnyttjar det..glöm inte det mammi//J

    SvaraRadera