tisdag 21 juli 2009

tisdag

idag hämtade jag J och T körde henne till tandläkaren körde hem tillmej under tiden för lillen behövde kissa han sa till mej farmor slagit han på munnen jag sa men då måste du sagt något dum då sa han ja sa bara håll käften ja visste inte vad jag skulle säga det kom från hjärtat på han ja var tvungen vända mej om hahah sen sa jag men farmor är snäll då sa han ja tycker mst om dej mormor haha barn är för roliga....vi körde sen till A OCH J så skönt att komma dit jag fick en jätte fin vas av A jag har satt den på stora rums bordet du ska veta jag tänker på dej så fort jag ser vasen.....du har en speciel plats i mitt hjärta.......jag blir glad når vi ses du får mej att tänka på annat....och J och T tycker så mycket om att komma ut där till er....

2 kommentarer:

  1. Anonym21.7.09

    hade han blivit slagen på munnen hade jag sett det..det är ingen tävling om vem han tycker mest om, bara bra han tycker om er båda. sen har du ju plus i kanten eftersom du haft en relation med han alltid..:)

    SvaraRadera
  2. Anonym22.7.09

    nää vem har sagt det att han ska tycka bäst om mej????om han hade tyckt bäst om sin farmor så är det väl ingeting och det hade juh inte varit så konstigt för hon har ju ställt upp mycket haha det handlar inte om någon tävling men jag älskar mitt barnbarn och det är det aldrig någon som kan ta från mej.....

    SvaraRadera