torsdag 9 juli 2009

jag mår så bra

idag var jag hos dr ny läkare helt underbar tog mej på allvar och har bytat ut min medicin jag mår så bra idag har jag mått jätte bra jag klädde upp mej i vita byxor och svart och vitt tunika och har ju klippt mej so victoria beckhamn haha jag träffade folk i dag som sa åhh vad söt du är och gissa om jag sög på det haha ivarjefall har jag mått så bra idag det är så längesedan jag mådde så har bra jag går ut utan ha lång armat har ju innan skämts för mina tattoes men nu bär jag huvodet högt och tänker det är ju sånt man får leva med och detta är ju jag.......jag kan inte i ord förklara vilcken omställning jag fått och hur bra jag mår jag har accepterat mej själv och det tog många år att göra det jag är glad och ja en helt annan person och nu känner jag det gått 5 år utan en karl och jag klarat det som A sagt till mej att jag blivit så stark heehe ja det har jag aldrig mera jag skulle tagit att en man slog mej eller förnedra mej ensam är stark

4 kommentarer:

  1. Anonym9.7.09

    hej pia
    vad glad jag blir av att läsa allt du skrivit idag
    jag blir så glad när du är glad!:o)
    stor kram Anneli

    SvaraRadera
  2. Anonym10.7.09

    vad härligt att du mår bra mamma! Lev nu, du har stått på paus alldeles för länge.
    kram J

    SvaraRadera
  3. Anonym10.7.09

    mmm jag har det så bra idag lugn och ro utan någon som skäller och slår och jag är så glad att jag fixat detta fast det tagit många år...och det gör du också j du hhar också en kämp glöd visa det vi är fighter jakobsson hehe

    SvaraRadera
  4. Kom igen P
    lev nu inte i morgon
    det behöver du
    kram från syster yster

    SvaraRadera