måndag 13 juli 2009

måndag igen

idag har jag fixat lite hemma och gjort vid mina naglar så snygga med svart kant och mönster skit snygga jag blev skit arg på K igår när jag tog min bil gick hennes boyfriend ut och hon efter jag pratade med han hon gick in och slog igen dörren sen kom hon så sa hon när han gått att han sa varjegång jag kom det är bara lilla pia hon var svartsjuk jag blev så illa berörd jag hade en lite uringad klänning hon sa det var slampigt att visa brösten jag tänkte inte just då på vad hon sa....och sen började hon om honom att han var intresserad av mej och börja nästan skälla ut mej *suck* är människor inte kloka...

3 kommentarer:

  1. Pia bry dig inte om henne
    inget att lägga energi på
    du vet ju hur hon är hon blir aldrig bättre

    Det finns mycket bättre saker att lägga sin energi på
    kram och natt natti på dig
    från din syster yster

    SvaraRadera
  2. Anonym14.7.09

    håller med Nettan..låt hon vara svartsjuk & propagera för heltäckande upptill så inte hennes boyfriend råkar se ett par tuttar...;)
    //J.

    SvaraRadera
  3. Anonym14.7.09

    håller med båda ovanstående :o) det där säger bara en hel del om hennes egna självkänsla. Så löjligt! Strunta i henne, du är såfin
    kram Anneli

    SvaraRadera