lördag 18 juli 2009


idag hämtade jag J och T sen var vi hos A och J SÅ ROLIGT TRÄFFA HENNE OCH LILLE j.....dem lekte så fint sen körde vi in till toys o rus eller vad det heter haha kommer inte ens ihåg det och min stoa dotter har jobbat där en gång i tiden....ivarje fall fick ha plåtis så nu har han alla figurerna men inte klokt för en liten leksak 180 kr dem borde skämmas att ta så mycket för leksaker.....sen blev det mc donalds sen åkte jag hem och försöker varva ner lite nu......M smsa mej idag och ville ses och prata hmmm den kärleken dör nog aldrig för mej eller???

3 kommentarer:

  1. Anonym18.7.09

    alltid lika roligt att se dig med, och J och T också så klart. Jeppe tyckte det var så kul
    Träffa inte honom Pia, det är inte kärlek, att bära sig åt så, oavsett vad han skriver och vad han vill, svara inte ens....du förtjänar så mkt bättre!
    kram Anneli

    SvaraRadera
  2. Anonym19.7.09

    nej jag gjorde inte det han skrev igår nu eller aldrig han blir aldrig bättre samma person som alltid....det finns nog någon snäll man till mej där ute...men det har gått så många år som man levt ensam....hoppas nu vi kan gå ut på Lördag du och jag...

    SvaraRadera
  3. Yster Syster jag blir stolt över dig om du ej svarade eller träffade honom
    du vet ju vad han går för eller hur

    SvaraRadera