måndag 6 juli 2009

jäkla värme

usch denna värme tar död på en jag gillar inte alls detta....och inte mycket till åska idag skulle behövt rensat upp luften...ja idag var jag istan med L vi fikade på en uteservering kan ni tänka er mej på en uteservering hehe jag kommer sakna L hon åker på Torsdag till italien och kommer inte hem förrän i sept hon får mej att må så bra.....hon drar ut mej fast jag inte vill idag satt vi på evas cafe vid försäkringskassan och bara slappa och titta på folk...jag ska gå upp halv 5 på torsdag för jag lovat henne att köra henne till knutpunkten man får ju inte bara ta utan ge med :)jag saknar min stora flicka vi ses aldrig hoppas hon kommer och besöker sin mamma snart...kramisar till er alla

4 kommentarer:

  1. Vad kul att du går ut lite
    Det är väl kul att sitta på en uteservering och titta på folk eller hur ....
    Du klarar dig säkert bara ut med dig ändå du kan ju ta med dig J och T på en uteservering :-)
    Ses vi idag eller ??????

    SvaraRadera
  2. nej T är på dagis och j har sitt liv hon vill inte hänga med mamma.....ja får väl gå med andra väninnor nu när L åker heheh

    SvaraRadera
  3. Anonym8.7.09

    men j kan visst följa med nån dag...om hon blir tillfrågad vill säga. ;)
    kram Josse

    SvaraRadera
  4. Anonym8.7.09

    mm vi borde ta en shopping runda en dag och gå på fik sen du och mami....mysigt

    SvaraRadera