söndag 19 juli 2009

så jobbigt allting just nu...varför ska man leva så här varför kan man inte träffa en go man???var finns du???ivarjefall så börjar man bli gammal och ser gammal ut nu jag tycker det tagit så mycket på mej......eller inbillar jag mej bara??imorse gick jag ner till M min granne hon har varit själv och jag blev orolig.....pratade med S idag hon skrev till mej snälla pia kan jag komma till dej en dag jag mår så dåligt jag behöver prata med dej........ja självklart mitt lilla liv hon är bara 14 år och mår redan jätte dåligt usch hon skrev så fint till mej och slutade sitt sms jag älskar dej pia jag blir så rörd jag har ju sett dessa barnen sen dem var små och jag bryr mej om dem......jag mår så dåligt när andra människor mår dåligt jag vet inte vad jag ska göra för att hjälpa men jag finns där....

6 kommentarer:

  1. Det finna alltid en till dig
    det kommer
    man blir ALDRIG för gammal för KÄRLEK
    Det kommer P jag lovar
    kram på dig och
    jag tänker på dig
    du ska se allt blir bra igen
    EFTER REGN KOMMER DET SOLSKEN

    SvaraRadera
  2. Anonym20.7.09

    ja då har det regnat i många år *s*

    SvaraRadera
  3. nä då *S*
    Solsken finns det alltid i hjärtat "ler"

    SvaraRadera
  4. inte i mitt längre.....för mycket som gjort ont under alla åren

    SvaraRadera
  5. ja du 'P
    Alla har nog ont i sitt hjärta även jag
    man blir alltid sviken av den man minst anar oxå men så är det ju bara
    Ibland kan man bara inte välja rätt oavsett om det är en man eller vänner (tydligen) men man lär sig P det vet ju både du och jag

    Man lär sig så länge man lever men jag har märkt att det inte stämmer helt till 100%
    Man har vänner sen har man bekanta
    Men oavsett vilket så vet jag att du en dag hittar det du söker och jag hoppas innerligt med hela mitt hjärta att du hittar det och att allt går bra för dig

    Bara stå på dig så ska du se P
    Både du och jag har gått igenom mycket
    och vi är värda båda två att få det bra till slut

    Ha det så bra
    N

    SvaraRadera
  6. Anonym21.7.09

    ja det är juh så man har bara några riktiga vänner sen är det som du säger bekanta men som sagt i nöden prövas vännen....ja jag hoppas verkligen det.......

    SvaraRadera