torsdag 12 mars 2009















idag har det gått i bara farten hela dan T ringde till mej i morse körde ut med ett fransbröd till ödåkra sen körde vi ut till planteringen och kollade om det var min katt .....men det var inte missan jag blev så ledsen trodde det var hon såg ut på pricken som hon jag kallade på hon men hon kom inte till mej och fia hämtade jag för att kolla men det var inte hon dessutom var det en han katt.....och när jag kom ut där kände jag henne pia heter hon med haha det var så kul vi pratade gamla minnen från klubben och hon kände alla jag kände...men stackarn hade gått ner sej totalt dessutom haft en stroke så synd bara 52 år usch ja....jaja jag känner ju mycket folk bara så svårt att känna igen alla sen körde jag hem var hemma ett tag till körde till stan köpte skit fina gardiner till mitt stora rum också fick jag en ny walkman av T min tappade jag i vatten och har saknat den så det blir som ett måste bara att veta hur mycket man rör sej jag blev så glad.....sen hoppas jag att ni som snokar runt här har en trevlig läsning hahaha

1 kommentar:

  1. det är ju lite därför man har en blogg..för att folk ska kunna snoka..;)

    SvaraRadera