fredag 13 mars 2009


idag har jag inte fått städa i heller bara en massa rännande och jag lovar mej varje dag att jag ska städa tväta hmmm nu måste jag ta denna dag im och göra det idag kom J sen körde jag till pålsjö sen till stan hem så kom L så vi fikade körde till stan jag var uppe och lämnade ett brev till min dr man får juh aldrig tag i honom *suck* vi körde till kyrkogården jag fick göra vid graven som det såg ut och inte ens en liten blömma där jag räfsade och gjorde fint och tände ett ljus för min lilla mor och styvfar och mormor och morfar det känns skönt att man varit där i hjärtat det är ju 25 år sen nu i okt men känns som det var nu hn gick i från mej min älskade lilla moja....sen var jag his L och åt en god sallad och nu är jag hemma lite över 6 och kanske det blir en liten påbörjning med städning näää föresten klockan är mycket hehe

1 kommentar:

  1. skönt att du fick komma ut lite idag även om det var till kyrkogården jag tycker du är så duktig som orkar kan köra dit
    jag kör aldrig till kyrkogården tänder ett ljus här hemma för min lilla mamma
    hoppas du får städat i morgon en annan sover nog halva dagen
    ska jobba i natt
    kram på dig syrran
    sees en annan dag

    SvaraRadera