fredag 27 mars 2009

ojj idag är det fredag igen


ja så var det fredag igen usch vad tiden går......ja idag har det inte hänt så mycket merän att jag varit hemma och inte gjort någonting...jag såg mitt x igår det sticker till i hjärtat varje gång fast han var ett sånt svin så var det något specielt och jag vet nu vad en del skulle sagt hon är ju inte klok ......nä jag vet men jag har varit ensam sen jag lämnade honom och då förstår säkert alla att det var något mellan oss....men shit happens han har hunnit med så många sen den dagen för 5 år sen jag flyttade så man tänker ibland det var ju inte mitt fel...man tänker när man lever i ett destruktivt förhållande annorlunda och man blir hjärn tvättad att det är ens fel att det är som det är man tror att man bär skulden till allt som hänt idag tänker jag bara usch jag hade nog inte orkat med en man till i mitt liv och har inget intresse alls men vem vet kanske en dag han står där *s*

1 kommentar:

  1. HALLÅ syrran
    DET ÄR INTE DITT FEL!!!!! Kom ihåg det
    Det är HAN inte DU......
    Ta dig i kragen nu kära syster ....
    Vi ses snart igen
    Tänker på dig
    Lovu

    SvaraRadera