måndag 23 mars 2009

måndag igen


åhhh tänk att en del människor inte lär sej!!!!!denna här *nöffen* han är helt otrolig vad ska jag göra????ska jag behöva byta nr eller vad inte så roligt när man får en 30 samtal om dagen och dem lägger luren i örat hmmmm jag kan juh inte gå bort och rista om aset för då kommer väl Bylingen hahaha jag känner mej bara så stressad hmm säg nu inte bry dej inte för det gör man och reetar sej något fruktansvärt mycket och jag med mitt humör......i varje fall har han satt dit m på hans jobb och det blir nog inte nådigt när M får reda på det usch jag vill inte tänka tanken om han skulle bli avskedad.........men men det får ju nöffen ta inte mina problem det värsta är att han gör skit för alla och ringer hit och dit jag håller absolut inte med M nu för mej så får han gärna ruttna i Hell men man vet ju inte vad en sån person är kapabel till...

3 kommentarer:

  1. Anonym23.3.09

    sjukt att hålla på så! klart man bryr sej, hade man inte gjort det skulle det ju vatt jäkligt konstigt..

    SvaraRadera
  2. Du får kanske be han dra åt h......
    Det är ju helt sjukt det han gör
    han är nog f-n besatt av dig syrran

    SvaraRadera
  3. Anonym26.3.09

    ja han är besatt hemskt juh och en sjuk människa jag har aldrig träffat en sån störd person

    SvaraRadera