söndag 8 mars 2009

söndag kväll


ja så var det söndag kväll och jag håller på att tvätta hmm eller maskinen gör det skönt att ha egen tvätt maskin jag har varit hos J idag hon fyller juh 27 år imorgon suck vad gammal du blivit haha vi är snart lika gamla....imorgon ska jag på gyn kl 2 och på förmiddagen till hyresgäst föreningen ivarjefall så träffade jag A och H hos josse dem bjöd på pizza sen bjöd J på kakor och tårta så nu blevman juh sådär uppblåst merän vanligt hahah nu ska jag fortsätta här jag har gjort rent mina skåp åhhh jösses med papper jag sparat hmmm 2 kassar fulla men nu åkte det jag har juh en förmåga att bara lägga in det i skåpet och sen glömma

1 kommentar:

  1. Hej
    vad kul att du har städat skåpen *S*
    Det gjorde även jag för ett tag sen hahahaahaha
    Hoppas det går bra på gyn idag
    ska tänka på dig
    krma

    SvaraRadera