lördag 14 mars 2009


idag så gick jag min långa runda i pålsjö med L vi träffade christer hhaaha han skrattar så åt mej han sa till L hon är inte klok L sa hon behöver en man hahahha jaja vi gick sen gck hon in och handlade kyckling och bjöd på kycklingsallad mmm så gott sen körde jag hem och började tvätta obs jag började tvätta i källaren vill bara punktera detta hahaha ja sen började jag städa men så kom j OCH T blir alltid så glad att se dem men ivarjefall stanna dem en stund jag körde dem hem sen körde jag hem och tog upp lite tvätt jag vill bara säga att jag orkar inte som jag gjort så ont i bröstet och hela kroppen på måndag ska jag till en super duktig kurator ska bli så skönt kanske jag kan få den hjälpen jag behöver äntligen......det har tagit många år och jag lovar ingen vet hur jag lider med detta med andningen men tur jag har mitt glada humör annars hade jag inte överlevt,,,

1 kommentar:

  1. hej syrran
    hoppas det gick bra idag hos kuratorn
    Vi ses på onsdag eller?????

    SvaraRadera