onsdag 4 mars 2009


idag har jag måttså skumt jag är så stressad måste ha allting gjort direkt och så måste jag sätta mej lite för jag kan inte andas oxå får jag så ont i hjärtat ska gå till dr jag säger det varje dag och jag vet att kanske det är försent när jag äntligen kommer dit.....jag var hemma till 2 körde och åt en hamburgare sen till nettto det nya på stattena jätte stort och mycket mer sortiment än det andra så nu får man kanske byta lite....K stod utanför och hålt på när jag kom sen stod hon och tittade mej i ansiktet käringen sen bara gick hon in hmmmm hon är en jädrans falsk människa och låter en sprut narkoman köra runt i hennes bil normalt 73 år och bete sej så näääää det är inte normalt jag vill inte ha med henne att göra för hon bara gnäller och pratar med alla människor här hon tom slängde ut sin vän som hon känt i 40 år på grund av slibbet skulle bjuda henne på middag hur normalt är det

1 kommentar:

  1. hej vännen
    Sluta att irra runt hela tiden *S*
    Ta lite den ena dagen lite den andra dagen så ska du se att det går bra
    Ang den där K SKIT I HENNE bry dig inte om henne
    varför ska du lägga ner så mycket energi på henne, lägg ner den energin på dig själv i stället.
    Nu ses vi väl snart igen hoppas jag
    det var fredag eller?????

    Kram från syrran

    SvaraRadera