onsdag 7 januari 2009


ahhh nu har jag varit ute och gått inte en människa ute fast klockan var bara halv 8 men så svin kallt så ingen kan väl gå ut men jag mååår så bra när det är så kallt jag kan andas ivarjefall har jag haft nu i flera dagar sån anfåddhet och illa mående så jag ska gå till dr nu det är juh inte normalt att ha det så....jag kom hem nu så satt det en kille på bänken utanför hmmm jag blev så rädd han sa hallå pia vem är du sa jag hmm jag kände igen honom men kunde inte placera han då sa han du borde komma ihåg mej hmmm ja sa nää vem är du?Pelle sa han haha jag hade lite flört med han i somras han var som en vante efter mej hmmm en missbrukare han sa bor du här?ja sa ja usch tänkte mej inte för han sa jag har ditt mobbe nr sen i somras och har försökt ringa dej ett antal ggr jag skynda upp och nu tänker jag bara han inte kommer *suck*

2 kommentarer:

  1. hej
    kära syster
    hoppas allt är bra
    Vad fint du har fått på din blogg vännen

    SvaraRadera
  2. vilken otur du har Yster Syster
    springa runt och ge ut ditt mobbe nummer ha ha ha ha ha Fy på dig

    SvaraRadera