måndag 5 januari 2009

måndag den 5-1-2009


idag så körde jag iväg klockan 8 och hämtade J och T körde till dagis sen hem till J för A och H kom med möblerna det blev jättefint där ja blev lite avis *s* nej jag bara skojar det förtjänar dem verkligen så fint bara kul att se att dem fått ett riktigt fint hem nu......sen körde vi till Netto sen lämnade jag J och körde hem och började städa och la på mitt nya överkast och kuddar det blev så fint ska stryka gardiner med men tar det nog imorgon.....åhhh vad jag kommer sakna min stora dotter nu när hon flyttar så långt men men hon har ju sitt liv snart 30 år juh....men vi ses i feb när jag fyller 50 usch bara tanken att fylla 50 gör att jag ryser....ett halvt sekel nu....pratade med N på datan innan saknar henne mycket förr körde jag alltid till henne men sen har jag blivit en sån hasa att köra bil tycker inte om det längre kanske beror på att man inte kör så mycket längre..jaja nog om mitt gnällande nu men ser fram emot att träffa N när jag fyller år .....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar