måndag 19 januari 2009

åhhhhh så här känner jag mej först den här araben som ringer i ett sen nöffen som ringer skyddat och lägger den när jag svarar nu har jag fått nog så nu byter jag nr jag har inte velat det dratt ut på det i det längsta men nu blir det nummer byte *suck*att man sk må dåligt pga andra människor och sen finns det ju en del till hmmm inga namn nämnda men jag orkar inte med det hela familjen har mitt nr nu är det slut........och denna gång ska jag inte vara så dum att registrera det som jag gjort dem andra ggr jajaja det är ju jag i ett nöt skal ...jag ska köra upp och säga upp min p-plats behöver inte den när man kan stå på gatan....onödiga pengar bara

1 kommentar:

  1. hej kära syster
    vilken osis du har
    håll nu det nya mobbbe nummret hemligt
    ja du vet att från mig kommer det inte ut
    Här är det hemmligt kan du tro *S*
    Ja du så är det när man lämnar ut det hehehehe
    håll i det nu
    Tänker på dig kära syster
    kram

    SvaraRadera