fredag 2 januari 2009

what ever!!!

idag har jag varit och shoppat på ikea med J köpte 2 stora super mysiga gröna kuddar till soffan så mysiga ska köpa 2 till mmmmm jag älskar stora kuddar sen handlade jag litta annat...när jag kom till kassan gick det en tusing nästan men vad fan man lever bara en gång vem vet om man lever i morgon....ivarjefall skulle jag gått till dr men inte kommit dit än *suck* till saken hör den att det ska vara riktigt krisigt jag är inte den som springer till dr i onödan hehe som min dr säger jag är för snål att gå till dr....sen var jag och handlade till nöffen blev så paff kom dit med en hel mat kass så stod han där med en lapp.......usch ja jag behöver ivarjefall inte känna jag inte ställer upp...nyårsafton var lugn jag skulle firat med J och t men nu blev det inte så....jag kom ner på kvällen och skulle gå och sätta tvättid och då hade dem gjort inbrott i mitt förråd FAN vad arg jag blev jag gick igenom hela källaren och jag lovar tur ingen träffa mej för jag var så ARG så jag vet inte vad jag skulle gjort....sen när jag lugnat ner mej och praatat med min dotter och hon sa att gå inte ner där själv så tänkte jag att det är helt sjukt att man inte har någon spärr när man blir arg jag känner ingen rädsla för något eller någon haha det kända jakobsson humöret eller????

3 kommentarer:

  1. det kända jakobsson humöret ;p

    ..nöffen. Din boyfriend :D

    SvaraRadera
  2. jag håller med Jose
    jag VILL inte träffa henne när hon är arg ahahhaha
    aha den nya boufreinden fniss

    SvaraRadera
  3. Ser inga gröna stora mysiga kuddar här inte fniss
    Fast grönt hade nog ej passat i min soffa ha ha ha ha den är ju mocca brun fniss

    SvaraRadera