torsdag 8 januari 2009


ja så har denna dag oxå gått fredag igen imorgon *suck* vad tiden går.....idag skulle jag kört till en vännina men så halt och fattar inte närman bromsar slår det till i bromsen usch obehagligt jag har ringt min bilmeckare fler ggr men får inte tag i han....ivarjfall så har huset varit fullt idag i morse kom J sen kom carina så kul inte sett henne på så länge och hon fyller 50 nu den 24 jan vi har känt varandra sen vi var på kollo vi var 5 år gamla......sen kolm Lenny och sen var han här och när han gick kom timea sen kom J igen för hon hade tatt mina stövlar haha samma stövlar och samma strl och när jag skulle gå ut tänkte jag hmmm dem känns konstiga inte mina ringde henne direkt och sa du måste komma med mina stövlar haha sen skulle jag köra dem hem men bromsarna började så det blev bara runt huset jag vågade inte tänkte när man har den lille med vi hade juh säkert klarat oss......men jag får sånt dåligt samvete för dem skulle ut i kylan jag bryr mej så mycket om mina flickor dem ska ha det bra juh fast jag vet dem är stora och klarar sej själv så får jag sån ångest om jag inte finns där för dem och specielt den lilla då för hon har juh alltid varit mammi.....jaja jag hoppas ni kom hem och slapp frysa så mycket.....

1 kommentar:

  1. Låter inte bra med dina bromsar kära syster
    Jag ligger ännu i soffan med en dunder förkylning så tur var ju att du ej kom hit i dag *S*
    Nu ska jag jobba i morgon ja hela helgen
    Men vi höres väl på msn kan jag tänka mig
    Många varma goa kramizar från din syster *S*

    SvaraRadera