söndag 18 januari 2009


åhhh idag söndag igen och så ont i ryggen....igår hade vi en mysig Lördag J och T kom sen kördevi och hämta en sulkyvagn och handlade pizza så vi åt hos J det var mysig Lördag var hemma vid 8 tiden....sen pratade jag med A och miffot hade vair framme igen och snackat skit om mej fast jag varit så snäll och hjälpt han handlat och till apoteket och så jag smsa han och sa att han kunde dra åt H och att jag hade han i en ask nu med allt han pratat om folk och grova anklagelser på folk som jag har på min mobbe nu får det vara slut med han.....han ringer säkert mats också och säger jag hotade han att säga så till polisen jag lovar han är den sjukaste människa jag vet bara intriger och pratar skit om folk hela tiden,Jag trodde det var slut med skit snacket om mej hur ska en sån ha några vänner som springer med skit snack hela tiden

1 kommentar:

  1. hej syster
    Bry dig inte om han
    han är svartis på dig inget annat jo föresten han är nog KÄR i dig.
    Nu går jag på mitt sista pass i natt sen ska jag vara ledig i 2 dagar vad jag vet hehehe
    ha en trevlig söndags kväll vännen
    lovu

    SvaraRadera