lördag 10 januari 2009


åhh nu helt plötsligt har jag så många beundrare efter mej haha jag trodde man började se gammal och tråkig ut men jag misstog mej nu hahah på måndag är det hård bantning som gäller man börjar juh få tillbaka sitt goo nu man känner sej attraktiv igen haha jag har 2 helt nya ull jackor svarta idag tänkte jag att jag ska klä mej men suck alla hund hår...men ivarjefall gjorde jag vid gaderoben åhhh med kläder olika färger säkert 20 koftor nää nu får det vara bra med kläder för en tid hehe nån månad kanske jag tycker om att klä mej nu jag har aldrig varit så positiv till kläder som nu haha bra maghållare därför

5 kommentarer:

  1. hallå där syster
    du vet var du kan slänga ut kläderna du inte vill ha längre va "blink blink" fniss

    SvaraRadera
  2. men kära syster dem är alldeles för stora till dej.....

    SvaraRadera
  3. nähä du där har du fel
    allt passar dig och allt passar mig
    alltså allt passar oss två skönhetrar

    SvaraRadera
  4. du...har du tagit bort ett inlägg???
    jag kommer inte in där
    det sista du skrev???

    SvaraRadera
  5. Kom ihåg - ett lager damm skyddar träet inunder...

    Städning



    Ett hus blir ett hem först när man kan skriva
    'Jag älskar dig' på möblerna.


    Jag har tillbringat oräkneliga timmar
    med att STÄDA!


    Det brukade ta mig 8 tim varje veckoslut att göra allt precis perfekt 'om någon skulle komma.' Sen upptäckte jag en dag att ingen kom; de var alla ute och levde livet och hade kul!

    Så numera, när jag får besök känner jag inget behov av att ursäkta hur det ser ut i mitt hem. De är mer intresserade av att höra om allt jag gjort medan jag varute och levde livet och hade kul.

    Och om du inte har räknat ut det här än, så -snälla, lyd detta råd: Livet är kort. Njut av det!
    Damma om du måste, men vore det inte bättre att
    måla en tavla eller skriva ett brev,
    baka en kaka eller

    så ett frö,
    fundera över skillnaden mellan önska och behöva?

    Damma om du måste, men man har alltför lite tid till att simma över floder och klättra i berg, lyssna på musik och läsa böcker, umgås med vänner och leva sitt liv.

    Damma om du måste, men världen är där

    ute med solen i dina ögon, vinden genom ditt hår, ett lätt snöfall,
    en regnskur.
    Den här dagen kommer inte tillbaka.

    Damma om du måste, men tänk på att
    ålderdom kommer och den är inte vänlig.
    Och när du går bort - och gå bort måste man -
    ja då blir du, just du, mer damm!


    Skicka detta till alla underbara människor i ditt liv!
    JAG HAR GJORT DET NU.

    Det är inte allt du samlat på dig, utan det du dräller omkring dig som visar vilket sorts liv du har levt.


    KRAM

    SvaraRadera