lördag 10 januari 2009


idag var jag uppe kl 4 men gick och la mej igen vaknade halv 10 och jag lovar att den här jÄvla ångesten kommer ta livet av mej snart när det börjar gå mot kväll så kommer det varje dag usch....ivarjefall fick jag papper igår att det blev nerlagt mot M men jag e-mejlade ett papper till rätten att jag vill ha en överklagan på det och skrev om åklagaren att han var en av dem bäste och att jag blev mycket förvånad han lade ner det och om man ska vara död först innan något händer och om han visste hur han misshandlade den han var i hop med idag sen skrev jag du kan lika bra ta bort besöks förbudet med och det är väl för man är kvinna man blir b ehandlaD SÅ HÄR....nu har jag hålt käften för länge nu har pia kommit tillbaka och det finns inte någon mer som ska sätta sej på mej om jag så ska kämpa in i döden för min rätt....så det var inget nice brev til åklagare rätten men nu får detvara slut nu har mitt agressiva humör äntligen kommit fram efter alla dessa åren så nu ska jag kämpa....

1 kommentar:

  1. ja men snälla rara syster inte ska du bort besöks förbudet det var ju det dummaste jag har sett
    Bra att du ville göra en överklagan

    SvaraRadera