måndag 12 januari 2009


usch jag hatar nöffen han är så jävla dum bara ljuger och kör med intriger i söndags var jag och bryllan på konsum då ringde det skyddat 2 ggr till min mobbe jag svarade inte feter ett tag kom det 1 sms om att han fått flera samtal anonymt som ringt hmm jag svarade men svara då så du får reda på vem det är...då kom det ett sms har inte du fått några anonyma samtal jag ljög och sa nä hmmm mysko va???bara för att ställa till bråk du började han om mats att det var han som ringde men han vågade inte ringa mej....hela tiden så är det bara en massa skit snack om alla och han ljuger igår hade han trillat och kunde inte röra sej jag sa ring en ambulans efter ett tag kom det ett sms att det var en som skulle köra han till akuten kl var 17.45 ja skrev ok...då får du sitta där länge vi hörs nää jag hör av mej när jag kommit in hmmm röntgen och allt tog 2 timmar hmmm konstigt på akuten eller hur???han är hemskaste människan jag träffat i hela mitt liv han hittar på så mycket om alla och som p han sa han var tung narkoman och skickade en massa sms om han tänk om jag visat allt han skrivit om folk han skulle inte våga gå ut mer jag kan bara inte fatta att en sån sjuk människa får vara lös och göra så mycket människor så ont han och m är likadana mytomaner så dem passar bra ihop..usch säger jag bara...ivarjefall var jag och pratade med en i dag och hon sa att efetrsom jag hade kol astma högt blodtryck fibbe så ansåg hon jag skulle ha sjuk pension hon sa du har gått igenom så mycket och din hälsa är så dålig ja jag lovar varje dag är så jobbig jag visar utåt för alla att jag mår bra men inne i är det som ett stort sår mitt hjärta blöder och jag kämpar med denna jävla andning varje dag men jag vill inte att dem ska veta hur dåligt jag mår men som sagt jag är ju en fighter hehe lägger mej inte så lätt ner...och jag har blivit fruktansvärt glömsk hemskt jag vet inte var jag lägger grejor eller vad jag gör jag skäms verkligen att berätta detta men det är hemskt tom kastat mina favorit glas ögon som jag var så glad för ja kanske lider av för tidig alzeimers detta gör mej så rädd att jag inte vet längre vad jag gör elller ska göra jag får sätta stora lappar vid sängen för att komma ihåg vad jag ska göra *suck*

2 kommentarer:

  1. nä men syster lilla har du börjat tappa minnet heheheeheh

    Du...skit i den där nöffen S

    SvaraRadera
  2. mmmm jag är så förvirrad nog all medicin jag tar haha som har gjort mej så förvirrad ja jag är så trött på han.....nöffen varför dras alla dem till mej???haaha

    SvaraRadera