lördag 31 januari 2009

Lördag den 31-1-2009


usch idag har jag mått riktigt dåligt Timiea kom en stund till mej sen följde hon med mej och handla......ja sitter här och tänker på att man inte har någon som hjälper en om man behöver hjälp men jag ställer upp för alla nu i mars när jag ska till kuratorn ska jag ha hjälp med detta att säga nej nu har jag ställt upp för alla men inte en enda ställer upp för mej......nu är det bra man bara ger och ger men vad fan får man tillbaka?????inte ett skit men den dagen jag inte finns mer då kan ju en del tänka om och då är det försent ...

3 kommentarer:

  1. Kära lilla syster
    Vilka tankar du har
    hade jag bott närmare så vet du att jag hade funnits där i 24 tim/dygn om jag hade kunnat.
    Se framåt vi ses ju snart och det ska bli så kul så

    Ta nu ett djupt andetag så ska du se det blir bra igen
    kram syrran jag tänker på dig

    SvaraRadera
  2. mmmm jag tror du vet vd jag menar......ja det ska bli så kul att få festa och gå ut sen med dej jag ser verkligen fram emot det kramisar jag vet om du bott här du varit där för mej....

    SvaraRadera
  3. precis syrran
    ja nu är det bara 19 dagar kvar *S*

    SvaraRadera