onsdag 14 januari 2009


mmm idag var jag och hämta bilen men nu är det något annat som skramlar eller är det jag som har *nojjor*ivarje fall har hela dagen gått var på netto med J och handla så nu tänkte jag städa im fm ska jag köra till K har inte sett dem på 4 år sen på eftermiddagen blir det väll en runda till A....jag är så dålig på det här med att träffa mina vänner fast jag har många av dem men tro inte det är ert fel...nä det är jag som har blivit tråkig jag känner inte igen mej själv jag har inget goo mer som innan men ni ska veta ni som läser detta jag vill inget merän träffa er men orken finns inte där mer som det varit jag tycker om att sitta i mitt lilla bo och uggla haha inte ens intresserad av att ha ett förhållande mer hmmm inte likt den pia ni kände haha men men så är livet......

1 kommentar:

  1. hej syster
    Det var absolut ingen pik till dig ska berätta mer sen på msn *S*
    Vi har ju kontakt vi med men du är ju min syster lite skillnad eller hur hehehe

    pys & kjam lovu

    SvaraRadera