fredag 16 januari 2009

fredag 16-01-2009


igår träffade jag A var så längesedan kul att ses saknar våra kaffe stunder......idag har jag varit en runda på Engelbrektsboden bara skit sen var jag hemma hos J och T körde hem halv 8 inte fått gjort så mycket idag men det springer ju inte från en haha var ute med fia det var svin kallt och jag har tappat mina skinnhandskar jag fick av Laura så fina suck nån som blev glad.......och bilen verkar gå bra haha ska väl inte kanske säga något än......annars är allt bara bra här inget särskilt som hänt kämpar på som vanligt.....hahaha T säger mormor är gammal tant......usch jag tänker ja det är jag juh nu heheh snart 50 men känner mej som 30 fast inte fysiskt då är jag som 90

2 kommentarer:

  1. Anonym16.1.09

    gammal tant..undras var de kommer ifrån ? ;)

    50 är ju ingen ålder.

    kram

    SvaraRadera
  2. hehehe en gammal tant
    nä du vännen det är du inte kanske i T:s ögon men inte i mina
    Varken du eller jag är mer än 20 asg.
    Skinnhandskar min vän köp dig ett par varma vantar så du slipper frysa
    vem vet du fyller ju snart 20+++ *S*
    jag kommer fniss
    nu ska din syster gå och jobba
    ja så här sent tyvärr mja igentligen inte ska bli skönt fast inte
    nä nu blev det snurrigt
    jag slutar här med att säga
    natt natti kära syster

    SvaraRadera