måndag 19 januari 2009


idag har jag mått jävligt dåligt inte sovit i natt för detta jävla livet i trappan usch det har varit tyst så länge nu men i natt var det gång jag blir så trött.....jag har mått jätte dåligt nu inte promenerat på jätte länge nu för det har ju varit så kallt......fick ett sms igår att Laura skulle boka biljett idag skönt hon kommer hem så man kan börja sina promenader igen nu har jag mått så dåligt så det har blivit så mycket onödig skit att ätit....käns bara som att jag skiter i allt just nu varje dag så tänker jag vad fan lever man för...vilcket liv man har....man har ju inget liv längre sen är jag alldeles för snäll imorse hade jag så ont i ryggen så jag kunde knappt gå ut med fia men vem kommer och hjälper mej???nä ingen fast jag bara ställer upp alltid jag måste lära mej säga nej......skönt ska snart gå till den duktiga kuratorn hoppás hon kan hjälpa mej att få mitt egenvärde tillbaka och att jag kan lära mej säga nä och få må bra med mej själv resten av denna tid man har här för varje dag känns som ett Hell att bara få vakna till detta plågande med mina lungor och oro ingen som inte har kol och djup deprision och ångest vet vad detta vill säga hur man mår varje dag kämpar jag och gråter mej till sömns och tänker om det finns en gud varför har jag det så här då???vad har jag gjort för fel att bli straffad med detta det känns som livet inte har någon mening mer och att allt kvittar nu vad som händer och inte händer ja jag vet man inte ska sitta och gnälla men man måste juh ibland få skriva av sej hur man känner det eler hur??

3 kommentarer:

  1. Hej kära Syster
    Nä men har du inte varit ute och promenerat? Nä vad tråkigt det trodde jag du gjorde. Klart du ska promenera det gör dig bara gott men jag vet oxå att när man är så nere så gör man inget. Där ser du vad en hemtele kan göra mycket för hade du haft det nu så hade jag legat på luren och peppat dig. Hade jag bott nära dig hade jag hjälpt dig det vet du hoppas jag .
    Upp med humöret nu kära syster snart ska vi ha kul *S* Tiden går fort nu ska du veta *S*

    Du vet att du finnns i mina tankar
    kram på dig syster

    SvaraRadera
  2. Hallå syrran
    sover du???
    Här är man uppe med tuppen

    Hoppas du mår lite bättre idag fast det är så dåligt väder ute
    kjam och pöööööööööööööööss från lilla mig

    SvaraRadera
  3. hej hopp syrran
    här var det dött vill jag lova
    Tack för inbjudan
    jag kommer i alla fall vi får väl se om bihanget *S* följer med

    Ska vi fixa käk hos dig då så kommer ja gin tidigare
    du får säga till om en tid
    kram från lillsyrran *S*

    SvaraRadera